pervitin nitrožilně
Tereza
Znám pervitin asi 3 roky, beru asi 1x za 2 měsíce (možníá ještě méně často), šnupáním, ale chtěla bych zkusit i.v. aplikaci. Jsem už rozhodnutá, rizika si uvědomuji. Zajímá mě, jaký to je pocit. Nenašla jsem nikde info, jak postupovat co nejbezpečněji a jsem v tomto ohledu naprosto nezkušená, tak mám několik dotazů (asi hloupých): stříkačky seženu v lékárně? A jak si mám o ně říct, jsou to inzulínky? Tuším, že jich je více typů, který je nejvhodnější? Jaké množství si můžu dát? Nemám žádnou toleranci, stačí mi "stokilovka" nosem, tzn. polovinu i.v.? V jaké vodě to rozpustit - v destilované vodě (navíc převařené), bude to tak ok?

Odpověděl: Martin Hulík
Dobrý den, návodné informace od nás bohužel nedostanete (určitě ne takto přes internet). Zajděte si do nejbližšího kontaktního centra, tam byste měla dostat podrobné informace o bezpečněnjším užívání. Asi vám taky řeknou, že aplikovat si drogu injekčně je nejrizikovější způsob, jaký existuje a bezpečné to není nikdy. No, kdybyste si skutečně uvědomovala všechna rizika a důsledky, na injekční aplikaci byste neměla ani pomyšlení, to mi věřte. Ještě to zvažte a určitě navštivte kontaktní centrum. Oni vás neukousnou a aspoň budete o něco víc vědět, než si píchnete jehlu do ruky. Kdybyste potřebovala nějaké adresy a telefony, napište.