RE:subutex
Lenka
To máte pravdu, s těmi penězi, ale jednak jsem strašně líná, za druhé jsem ve škole od sedmi ráno do čtyř odpoledne (zdrávka) a někdy se taky potřebuju vyspat. Kromě toho asi neseženu brigádu, kde bych vydělala denně 500...já jsem byla pod lékařským dohledem, ale vzhledem k porušování stanovených pravidel jsem ty hezké recepty s modrým pruhem přestala dostávat (na konci ledna). Přítel jednoznačně přestat nechce, včera jsme o tom mluvili a on mi řekl, že když už jsem ho zkazila, tak takhle zůstane. Začal totiž brát až po mě, vlastně jsem mu ty subáče dávala, když si o ně řekl. Sice si myslím, že je to svéprávný člověk, a kdyby nechtěl, tak by s tím vůbec nezačal a tedy za to nemůžu já, ale možná je to jinak. Zajímalo by mě, co si o tom myslíte Vy, jestli mám pravdu já, nebo on. To nedodržení pravidel...nechala jsem si psát jednou tolik, než jsem potřebovala, a prodávala jsem. Ale jenom těm našim známým. Tak mi to doktorka přestala předepisovat, ale nikde to neoznámila. To je sice fajn, že je subutex plánovaný jako přechodné stádium, jenže pro mě to po první bílé tabletce přechodné přestalo být. Protože od drog, at´ už heroinu, nebo sbtx, nechci něco, co bych jinde nezažila, nechci žádný zasraný výletydo jiné reality jako přítel, chci jen, abych měla klid. Abych byla přesná, spíš sama nevím, co vlastně chci. Asi teď už vůbec nic. je mi smutno, venku je tak krásně a mě je to k ničemu. Tak jo, končím(s dotazem, s čím taky jiným, že?)...

Odpověděl: Jana Justinová
To je zvláštní, na jednu stranu zní Váš mail strašně rezignovaně a na druhou stranu pořád jako byste chtěla nějakou změnu. Proč by Vám například mělo být na nic, že je venku hezky? A od čeho byste chtěla mít hlavně ten klid, že Vám v tom pomáhají Subutexy? Co se týče Vašeho přítele, mám pocit - jestli je to tak jak to popisujete, což se dost těžko posuzuje, když má člověk pohled jen jedné strany - že je od něj trochu nedospělé shazovat vinu za svoje braní na Vás. proč ale na to přistupovat? Myslíte, že by se člověk měl řídit tím, co po něm chce partner, který není ani natolik svéprávný, aby odmítl drogy? jestli se mu to tak nelíbí, do čeho jste ho zatáhla, proč nechce přestat ani pustit pryč ze závislosti Vás? Možná to zní trochu tvrdě, ale mě by asi takové výčitky dost štvaly. Když ale říkáte, že být s ním je pro Vás nade všechno...Možná by to fakt chtělo trochu si ujasnit, co chcete, i když je jasné, že to někdy může trvat dost dlouho a nebýt zrovna příjemné. Tak si třeba zkuste představit, jak byste si svůj život ideálně představovala. je něco čím byste se tomu mohla přiblížit už teď? Třeba nějaká malá změna? Na změnu snad není pozdě nikdy, takže hodně odvahy a budu se těšit, když ještě napíšete.