Eme
už seto doma provalilo.maminka na mě že toje prej vklad z taátovy rodiny ke sou alkoholicici.hádala se po telefonu s tátou.řekla at táhnu z domu a už se nikdy nevracim.anis em si nestihla vzít Bambiho a to mě mrzí nejvíc.k tátovi se bojim.k mý nejlepší kámošce večer volala a řekla to její mámě at jestli tam přídu mě odevzdá policajtum. Já to věděla že jednou stratimi mámu.stejně se rozvedli kvůli mě a trápim je.já vám píšu akorát že sem neštasná.to neni ani dotaz ale děkuja za všechny odpovědi a tomu panu doktorovi prosimvás vyřidtě at se uzdraví určitě a uplně a muže pomáhat lidem kerý si to aspon trochu zaslouží.

Odpověděl: Bára Orlíková
Milá Eme, to je mi líto, že se situace takhle vyhrotila. Nevím, zda se to od té doby, co jste dotaz psala, nezměnilo, nebyla jsem bohužel včera na internetu. Pokud se dostanete na síť, pište hned, jak to s vámi vypadá. Doporučila bych, abyste se přece jen zkusila obrátit na tátu, pokud máma není nakloněná tomu, že byste se měla vrátit domů. Případně kontaktovat nějaké další příbuzné (babičku, tetu...) nebo kamarády. Někde bydlet musíte, myslím, že pokud zůstanete někde venku, hrozí vám spousta nepříjemností, není to bezpečné a ničemu to nepomůže. Pokud byste měla pocit, že nic z toho, co vám navrhuji, nejde, bojíte se, jste bezradná a nevíte, co dělat, bylo by asi na místě obrátit se na někoho z profesionálů, kteří pracují v krizových centrech a mají s takovými situacemi a jejich řešením zkušenost. Můžete zkusit kontaktovat Krizové centrum pro děti a rodinu, Nerudova 53, České Budějovice, tel 387 410 863, případně Poradnu pro ženy EVA, Kanovnická 16, České Budějovice, tel 386 357 376. Nebo můžete zkusit Kontaktní centrum (pro lidi, co mají problém s drogami), F. A. Gerstnera 2, České Budějovice, tel 386 350 169, mail kcentrumcb@seznam.cz. Pomohli by vám se v situaci zorientovat a najít nějaké řešení a měla byste podporu, kterou já vám mohu poskytnout pouze prostřednictvím internetu a to není zdaleka to ono, co byste teď asi potřebovala. Až budu mluvit s Jakubem Minaříkem, jistě mu váš pozdrav vyřídím. Rozhodně si zasloužíte naši pomoc a budeme se snažit pro vás udělat, co bude v našich silách. Držím vám palce a věřím, že to zvládnete.