Jsem závislá?
Tereza
Ahoj. Jezdím rok na párty. Někdy jsme si dala jen koláček pozděj víc. No poslední tři akce jsem to hodně přehla. Nikdy jsem nikdy neležela a nebyla mimo ale měla jsem toho dost tak za 1200 koláče i smah. Jsem z dobré rodiny ani nevím proč jse s tím začla ale hlavně nevím jak s tím skončit. Důvod proč píšu je asi ten že deprese které mám mě vedou k šílenství. Bojím se že jsem ztratila smyl života. Chtěl a bych ho najít ale nemám dost odahy s někým mluvit...na to se necítím. Nechci skončit mrtvá.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, škoda že se více nerozepisujete. Osobně mám pocit že Vás to dost zaměstnává, tak proč tak málo řádek.... Nechcete se anonymně vypovídat, tedy přesněji vypsat když Vám k osobnímu setkání s někým zatím chybí odvaha? Ono nemít proč žít je hodně frustrující a být v tom sám... Jinak deprese a skleslá nálada se v průběhu týdne po víkendové párty s xtc objevují.. Je to jeden z nežádoucích projevů užívání xtc. Může toto být Váš případ, anebo se tak cítíte i mimo dojezdy? K tomu, jestli jste závislá anebo ne asi toto. Závislost je mimo jiné definována zvyšováním dávek, nezvladatelnou chutí, užíváním i přes nežádoucí účinky.... Tak si to přeberte. A co s tím přestáváním? Nechtěla by jste mít nějakého průvodce, když sama nevíte jak; více si o tom "popovídat". Každopádně je fajn, že se Vám nechce umírat a nad svojí situací přemýšlíte. A snad se po čase začnou věci i měnit k lepšímu. Hezký den