natalka
Dobry den,myslite ze dokazu prestat s pikem tak ze budu postupne prodluzovat cas/dny mezi podanim? Beru nakejch 5 let a prestavam pul roku kdyz uz to zaclo bejt blby a davala sem denne.Tak sem s tim zacla neco delat ale fakt to vubec neslo.A porad je to tezky.Naposledy sem mela predevcirem,ale pred tim sem vydrzela 7 dni coz je muj rekord za posledni mesice a mam z toho radost a napadlo me takle postupne prestat..Ze proste vzdycky musim dat rekord abych si udelala taky trosku radost:-)..ale mozna je to hloupost.Myslite ze se to tak da zvladnout? Jen hlavne nechci zadny lecebny a tak...

Odpověděl:
Dobrý den Natálko, ptáte se, jestli se dá zvládnout postupně přestat brát pervitin. Těžko říct dá - nedá. Určitě to možné je, ale není to vůbec nic jednoduchého. Je k tomu zapotřebí hodně síly a silné vůle. Vašich sedm dní je ale opravdu dobrý výkon a máte z toho radost oprávněně :) Jen tak dál, ať se Vaše rekordy zvyšují, držím Vám palce! Váš dotaz, zda se to dá zvládnout... No, asi Vám nic jiného nezbyde, zvlášť když máte jasno a jste rozhodnutá, že "žádný léčebny a tak". Přece jen se ale dovolím Vám něco navrhnout: nemusíte hned do léčebny, ale můžete zkusit najít nějakou podporu, někoho, kdo Vám pomůže, když to prostě nebudete moct vydržet (a takové chvíle bohužel téměř určitě přijdou). Nemusí to hned být nějaký odborník, napadla mě třeba nějaká kamarádka, kamarád, sourozenec, rodič,..., prostě nějaká podpora. Ale kdybyste přece jen chtěla nakonec nějakou "odbornou podporu", můžete napsat odkud jste a já se Vám pokusím vyhledat něco v místě Vašeho bydliště. Ale je to samozřejmě jenom na Vás. Držte se, přeju hodně síly a štěstí...