nevim
Helu
ahoj,nevim co má dělat se vými stavypo odvyknutí z braní heroinu. byla jsem na detoxu, pak jsem docházela ambulantně asi půl roku. začala jsem docela víc jíst .ted to vypadá tak,že se třikrát i v noci nacpu všim možnym a pak to vyzvracim. trvá to asi dva měs a je to častějši asi pětkrát týdně. když to neudělám je mi zle. když jsem ale zrelapsovala,tak se to zastaviulo a asi týden byl klid. na ambulanci jsem nahlásila ten relaps, dostala vynadáno a pak zase zvracela. je to už neusnoný. před týdnem jsem si dala heroin abych měla na chvíli klid a mám. ale včera jsem si dala taky a ted znova. s jídlem mám klid, ale doktorovi to říct, ten relaps nechci. nevim co z toho může bát dál.

Odpověděl: Pavel Kubů
Příznaky, které popisujete vypadají na některou z poruch příjmu potravy, v tomto případě spíš na bulimii. Těžko říst zda se jedná o průvodní jev vaší detoxifikace, či zda se u vás s odvykáním od heroinu začala z nějakých třeba i nevědomých důvodů rozvíjet tato porucha. V každém případě Vám doporučuji svěřit se tímto problémem ošetřujícímu lékaři a společně s ním najít způsob jak tento problém řešit jinak než relapsem. Byla by škoda se rozjet v heroinu poté, co jste vydržela řadu měsíců abstinovat. Ohledně poruch příjmu potravy existují již specializovaná pracoviště a váš lékař by vám mohl některé z nich doporučit. Přeji hodně štěstí.