kolotoč
mya
Rok beru pervitin.chci přestat,ale pokaždé se oběví tak hrozně velká chuť a nejde to.hrozně jsem si zvykla.jednou jsem s tim sekla asi na 3 týdny,ale jakmile jsem potkala nakoplýho kámoše,tak jsem si taky musela dát-prostě nesnesu pohled na člověka,který je vysmahlý-musím být taky.Je to fakt průser-nedokážu už myslet na nic jinýho než na to,jak si dám.nevim jak dal.

Odpověděl: Bára Orlíková
To tak bohužel ty drogy dělají. Přestat není úplně jednoduché a stále se vám to vrací a droga si vás snaží opět omotat kolem prstu. Když se člověk pokouší přestat sám, tak to je obvykle dost těžké, protože mu moc nikdo neporadí, jak na to, jak takové situace, které popisujete, zvládat, jak se proti nim bránit, jak si ten život zařídit tak, aby vám do něj drogy už moc nemohly. Není od věci si v takovéhle chvíli popovídat s někým s profesionálů - mají zkušenosti s pomocí lidem, kteří taky sklouzli do drog, chtějí z nich ven a zatím moc nevědí, jak s tím naložit. Šance na úspěch je s takouvouto odbornou podporou větší, než když jste na to sama. Rozhodnutí přestat s drogami a práci na tom, aby se vám to povedlo, za vás bohužel nikdo neudělá. Ale někdo z odborníků vám může být oporou, provést vás situacemi, kdy si nebudete vědět rady, naslouchat vám, dodat energii, inspiraci a nabídnout jiné alternativy než drogy. Vím, že je těžké se na někoho takhle obrátit, pokud s tím nemáte zkušenost. Pokud mi ale napíšete odkud jste, tak bych vám mohla doporučit někoho, za kým zajít, abyste neměla pocit, že je to někdo úplně cizí, o kom nic nevíte. Jisté je, že to jde a že není důvod, proč by se nemělo zrovnavám podařit se z toho vysekat. A čím déle se vám podaří se obejít bez drogy, tím méně intenzivní bude chuť si dát. Každopádně se ozvěte. Dávejte na sebe pozor. Držím vám palce.