co to je???
ewa
Ahoj.mam takový problém....už 2 roky mám oranžové dlaně a chodidla....a nemůžu přijít co to je??? nebo proč to je..Jediné co jsem zjistila,že z marihuany (kterou kouřím) to není....nemam třeba špatnou funkci jater???? předem děkuji za odpověd.... :(

Odpověděl: Bára Orlíková
Takto přes internet se skutečně nedá posoudit, z čeho vaše potíže plynou. Potvrdila bych vám vaši představu, že z kouření marihuany to asi opravdu nebude. Nicméně, pokud máte obavy o svůj zdravotní stav, nejlépe je zajít za svým praktickým lékařem a o svém problému mu říci. Pokud bude potřeba, může vás odeslat za specialistou /např. na hepatologii - pokud by měl pocit, že váš problém souvisí se špatnou funkcí jater/. Pokud jste z Prahy a měla byste zájem o vyšetření u internisty, který se zabývá především nemocemi jater, mohu vám doporučit kvalitního lékaře - kolegu, který se touto oblastí zabývá. Jestliže o kontakt budete mít zájem, napište.