Honza
Dobrý den, asi pred 14 dni jsem vas prosil o radu 610503, a moc dik za odpoved, ty stavy co jsem popisoval stale trvaji, ikdyz se castecne velmy pomalu zlepsují. Vase rady jsem respektoval a navstivil jsem psychiatra. Ten mi pouze rekl ze to je flashback, ale mne se to moc nezdá. Chtel jsem se zeptat jestli flashback od marihuany muze trvat uz mesic v kuse a co udelat proto abych se ho co nejrychleji zbavil. Moc dik

Odpověděl: Martin Hulík
Zdravím vás. Nechci polemizovat s psychiatrem (sám nejsem lékař), ale mám dojem, že jako flashback se spíš označuje krátkodobá epizoda (několik vteřin až minut) stavu podobného intoxikaci. Taky nepíšete, co vám ten psychiatr doporučil. Každopádně pokud vás návštěva u něj neuspokojila, napište odkud přibližně jste a já vám zkusím najít nějaký vhodný kontakt. Jste-li v dosahu Prahy, můžu vám doporučit lékaře, se kterými máme dobré zkušenosti a jsou orientováni v drogové problematice. Ostatně někteří z nich odpovídají v této poradně. Takže pokud máte zájem o osobní konzultaci, napište do poradny a uveďte váš e-mail (do příslušné kolonky při zadávání dotazu nebo do skryté poznámky - v obojím případě se e-mail ve veřejné části nezobrazí), já se domluvím s psychiatrem a pošlu vám na něj kontakt. Stačí to takhle?