extaze=halucinogen???((pokracovani2) pro MUDr. Jakub Minařík)
xxx
(odpověď na můj dotaz http://www.drogovaporadna.cz/dotaz.php?id=5304&fulltext=extaze%3Dhalucinogen) Newím ale já osobně bych nerozdělaoval drogy podle starších knih...Protože extáze je vlastně každá jiná a mnohdy jsem na party zvažoval jestli ext nebo rači perník(nejsem častým uživatelem ext ani p(max 1x do měsíce)) protože u ext nikdy nevíte co polykáte a piko zvládne poznat snad každý teda myslím čísté žádné žluté a růžové sračky :))každopádně být Vámi tak tu ext přeřadím z halucinogenů do stimulantů(případně nechat ext v halucinogenech jako pravou ext) a "druhou" dát do stimulantů protože to s čím se setkáte na 99,9% párty u nás je ext mix pika a dalších látek které ext běžně obsahovala...záleží to však na Vás...

Odpověděl: Jakub Minařík
Ať se na to dívám z kterékoli strany, EXT je MDMA a ne pervitin. Když vám někdo prodá v láhvi od rumu obarvenou vodu z lihem, tak tomu taky nebudete říkat rum. Prostě to bude patok a vy jste nalítnul. Ohledně teho řazení si myslím stojím za svým. EXT se primárně jako psychostimulans neužívá. Myslím a vedou mě k tomu i informace od uživatelů drog, že k užití ext je vede něco jiného než k užití pervitinu. Proto to zařazení. Přeřazovat ji mezi stilulancia se mi nechce, protoža tam myslím patří o něco méně. P.s. Možná bych s nákupem drog na party byl hodně opatrný. Zdá se, že někdo prodává po party v kapslích DOB. A dokonce už na to první umřel.