P.Tomáš H.
Koci
tak jsem tu opet s cerstvými informacemi. Porad cista,jeste se drzim.Vikend probehl tak nejak bez toho....jen se bojim dalsiho. Jsme domluveni s partickou se jit pobavit jako za starych casu na party. Dlouho,snad je to uz rok,co jsem na zadny vesti,jako bude tahle,nebyla. Tak nejak jsem se tomu vyhybala,ale mam tam spoustu starych pratel,ktere bych rada videla a muj pritel take. Dohodli jsme se na tom.Jeste to ale neni tak jiste,ze tam pujdem...Vcera jsem mela opet silenou chut a vite co jsem provedla? Vzala kolo a ujela jen tak 15 km. Dobry,co? Zitra se chystam zase.Jen ten patek nevim,nevim,a vite co me tak napada? Ze dat si jednou za cas neni vubec zly. Uz to zase budou 2 tydny,co jsem nic nemela...Je to moc zly si dat tak jednou za ty 2 tydny? Hezky den preju....

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, je zajímavé sledovat Vaši cestu jak se vypořádat s pervitinem, Vaše hledání náhradního programu, to jak pracujete s chutěmi.. V něčem podobných, v něčem odlišných cest jsem viděl již dost a ani se nedivím, že přemýšlíte nad "kontrolovaným braním". Ono úplně se vzdát své drogy je zpočátku téměř nemyslitelné... však víte sama. Ze zkušeností jiných Vám však mohu říci, že to nefunguje.... Jednou si dáte a vítejte zpět v kolotoči... Jinak ale myslím že jste na dobré cestě. No a ta párty, musite vědět sama s čím je máte spojeně, s čím máte spojené známé, kteří tam budou.... Sama víte jak to bude nejspíš vypadat. Držte se. Hezký den