je to porad horsi
paryba
uz sem si s vami pred casem psala ale bohuzel se mi nepodarilo prestat konzumovat ani marihuananu ani pervitin a jeste se neco pridalo. za 14 dni mam zkousky ve skole a to je docela pozde neco resit.. totalne to nestiham a hlavne se zhorsil i muj zdravotni stav, obcas koktam, obcas nevidim - a to vsechno sou duvody proto fakt s tim seknout ale problem je v tom, ze nemam zadny "cisty" kamarady se kterejma by me to bavilo, ja proste nevim co delat kdyz ne hulit, je to nuda. piko si dam obcas, nelitam na nem kazdej den jako driv, ted to sou uz 3 tejdny od posledni intoxikace.. : ) jen bych potrebovala poradit nejaky poradny duvod proc s tim prestat, ale ne neco jako ze mi to nici zdravi.. neni problem zhulit par pytlu denne, takze naky zdravi.. a kdybych dala dohromady vsechny penize co sem kdy za vsechny navykovy latky dala tak mam skoro na novy auto.. chtela bych se zasit nekam do lecebny a zbavit se toho, dobrovolne a fakt bych chtela, jenze rodinna situace kdy mi nasi plati soukromou vysokou skolu a max si mysli ze sem parkrat zkusila travu to moc nedovoluje, najednou se sebrat a zmizet v lecebne.. prestoze sem 3 tydny bez bilyho ten mesic predtim byl maraton co se stihne driv - jetsli koks nebo koule nebo lajny.. proste co se da sup sem s tim a to je fakt spatnej pristup, nevim co s tim, nepamatuju si den za poslednich pul roku kdy bych si nezahulila.. proste je to porad horsi. dekuju za odpoved

Odpověděl: Lenka Nováčková
Dobrý den! Jsem ráda, že jste našla čas a sílu znovu se ozvat! Z toho, co píšete, mám pocit, že se toho na Vás nahrnulo docela dost. 3 týdny abstinence od perníku je bezvadná věc, ale asi tušíte, že ještě zdaleka není vyhráno...Píšete, že byste šla do léčby, ale "co by na to řekli rodiče..." Přemýšlím, jak dlouho se dá braní tajit, a jestli nakonec - když to praskne (a to se téměř jistě, dříve nebo později stane), není situace ještě mnohem horší. A jestli třeba není na čase odsunout všechny školy, práce a ostatní věci a věnovat se chvíli jen sobě. Důvody proč přestat brát Vám neporadím, ty musíte najít sama, ale ve Vaší otázce jsem jich objevila hned několik ;-) Každopádně, ať se rozhodnete jakkoliv, dejte vědět - pokud samozřejmě budete chtít - odkud jste, mohla bych Vám zkusit alespoň poradit někoho, na koho byste se mohla nezávazně obrátit a probrat možnosti, které se nabízejí. Myslím, že prvním krokem na cestě " z toho ven" je přiznat si, že něco není dobře - a tenhle krok jste udělala. Budu ráda, když se ozvete. Držím palec! Lenka