Eme
a v čem je prosím nevhodná noha k píchání, já sem dyspraktik a potřebuju obě ruce k tý apklikaci tak musim do nohy.mužu se vrátit zase k papíru? asúpon do tý doby než to skončim?

Odpověděl: Jakub Minařík
Noha je nevhodná proto, že jednak si poškodít chlopně v žilách, které zabraňují, aby se krev vracela zpátky. V pozdějším věku pak budete mít křečové žily. Vážnějsším argumentem je, že na nohou jsou 2 žilní systémy. Povrchový a hluboký. Pokud dojde k zánětu hlubokůho žilního systému, můžete o nohu přijít (žíly se ucpou, krev nemuže odtékat, noha se musí amputovat), nebo se utrhnou krevní sraženiny, které se při zánětu v žilách tvoří a způsobí uzávěr cév které vedou krev ze srdce do plic. Pak budete mít v lepším případě po zbytek života potíže s dýcháním, v horším případě umřete buď hned, nebo se pomalu udusíte. Stačí?