přestat
Eme
já pane doktore chci přestat ale eště sem to nezkoušela až v paátek poprvý.jáse radila s tim kámošem on chgcee rtaky přestat ale až po mně,teda to sem se radilaeštěneř ste mi mi vy poradil že se raditr nemám teda st im kamarádem on mi právě řek že na přestání je dobrá jehla tak sem p¨řešla. jenže ten blbej abces . tak se mi to v pátek nepovedlo . bylo mi blbě A BOLELO TO začalo mi škubat v břiše a tak asi sem v pruseru bojim se

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte co, nebojte se a raději si uvědomte, že v tomhle jste sama za sebe. A sama za sebe se s tím musíte poprat. Podle toho co píšete, tak kamarádovi se moc přestat nechce a spíš vás stahuje zpátky. Pokud chcete poradit co a jak dál, tak existují místa, kam si pro takovou radu můžete bez obav zajít. Když byste měla zájem - tak stačí napsat odkud jste a já vám zkusím něco doporučit. Na vašem místě bych neváhal. Může být ještě hůř. P.s. Předpokládám, že ten pervitin v pátek donesl kamarád, nebo se pletu?