překop
margot
Dobrý den.Včera jsem si vzala pervitin a přehnala jsem. celý den jsem se snažila o to,abych s sebou nesekla-dneska se mdloby a nevolnost znovu opakují.navíc po psychické str.jsem v háji.jak vážné můžou být rizika intoxikace?

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste si odpočinou, nezapoměňte dost pít, snězte něco lehkého, můžete přidat nějaké vitaminy. velmi důrazně bych doporučoval nezkoušet to vylepšít nějakými jinými léky. Mohlo by vám být i mnohem hůř. Pokud by to do zítra neodeznělo, nebo se to začalo zhoršovat, tak vyražte k lékaři. Měla byste ho seznámit s příčinou vašeho stavu. Jinak vám asi moc nepomůže. Ohledně rizik intoxikace - doporučoval bych tuhle debatu nechat na dobu, kdy vám bude líp. Debata o tom, co všechno se vám může stát by vás teď asi moc neuklidnila. Zůstal bych tedy na rovině teď a tady - prostě jste to přeťápla, tělo protestuje, psyché taky dostala pěkně za uši - takže je vám zle. Nejdůležitějším lékem je teď klid a čas. Prostě musíte vydržet, odejde to samo. Soustřeďte se na to a moc se nestíhujte. Kdyby se to nějak dramatizovalo, tak zkuste napsat, klidně ještě dnes. Sedím u PC a něco píšu, tak se zkusím na poradnu jětště v průběhu dneška kouknout. Odpověděl bych vám hned. Jinak napište zítra, jak to dopadlo. :-)