extaze
plastikman
V prubehu minuleho roku jsem mel asi 10x extazi, vzdy v rozestupu asi 6 tydnu. Mel bych mit strach o sve jatra ? Zanecha to na nich nejake znatelne stopy ?

Odpověděl: Martin Hulík
Při tomto množství a frekvenci asi není velký důvod k obavám - pokud jde o játra. Jsou názory, že E játra poškozuje, ale závěry výzkumů jsou nejednoznačné (zdroj: Drugscope).
Je ale dost možné, že vaše játra si to nějak pamatují. Jestli máte pochybnosti, požádejte svého praktického lékaře, aby vám udělal jaterní testy. Jistota je jistota.
Jestli se chcete vyhnout možným komplikacím do budoucna (a to už se zdaleka netýká jen jater), bylo by vhodné v braní E nepokračovat.
Další informace o E najdete např. na DanceSafe.org nebo na stránkách této poradny.