Testy
Kacenka
Mam takove mensi obavy ....nedavno jsem se dozvedela,ze mam jit na operaci s vajecnikem...a ted se bojim,ze kdyz mi budou pred operaci delat ruzna vysetreni a testy,ze mi by mi v krvi mohli nalezt extazi a nebo travku.Muzou mi to nalezt,aniz by delali specialni test na drogy? Dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Bez speciálního testu drogy nenajdou. Ale měl bych poznámku k té operaci. bylo by žádoucí, kdybyste před tou operací abstinovala. To alespoň 14 dnů a hlavně od té ext. To proto, že by mohlo dojít k interakci mezi ext a farmaky užívanými při operaci a mohli by se vyskytnou vážné, dokonce potenciálně smrtelné komplikace. I když pravděpodobnost vzniku takových komplikací je celkem malá, berte to varování vážně. Způsobila byste tak spoustu starostí lidem, kteří vás budou léčit a myslím, že byste neudělala velkou radost ani sama sobě. P.s. Přeju ať to dobře dopadne. :-)