???nevím
Mám takový problém,dřív jsem brala heroin a dostala jsem s toho.Rok a pul jsem byla čistá a tet jsem to porušila a dala jsem si třikrát a mám na to zase velkou chut,ale skoušim se přemlouvat že nemužu nevim jak dlouho to vydržim.Mluvila jsem i s terením pracovníkem doporučoval mi dolečování,ale já se stydím tam jít.Pomužete mi.dik

Odpověděl: Jakub Minařík
Není proč se stydět, ono není za co. Zjistila jste že máte problém a rozhodla jste se jej řešit. To mi přijde jako rozumné a dospělé. Jistě je to mnohem lepší, než se znova rozjet a pak to řešit třeba léčbou. Na vašem místě bych prostě zvednul telefon a zavolal do doléčovacího centra. A dohodnul bych se na schůzce. I například z toho důvodu, že pokud jste nebyla vyšetřena na virovou žloutenku tak vás na tohle vyšetření pošlou. stálo by za to tyhle věci vyloučit, pokud už takhle dlouho abstinujete. Takže neváhejte a volejte. Pokud jste z Prahy tak telefon je 284 826 844. A napište, zda jste do DC volala a jak to dopadlo. Jen tak pro jistotu, abyste se v tom neztratila. . :-)