Jak dál?
koci
dobrý den pane Tomáši. Musím se Vám přiznat s něcím fakt hnusným. Včera jsem to nevydržela,ja to chtěla,vážně,ale asi to nedokážu ovládat. Dala jsem si včera i dnes. Ale jen malé,velmi malé množství. Tak moc mě to štve,ale ten stav je silnější než já a můj vlastní mozek....Mám chuť,vlastně pořád mám na to chuť,nedokážu se té myšlenky vůbec zbavit...Cítit tu nahořklou chuť chemie. Ale za to dnes jdu na tenis...Vidíte,i když mám nějaký koníčky,tak pořád tam bude to p......to věčný p.... Snad jste mě pochopil. Nashle...Hezký den...NINA

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nino, no neřekl bych, že je to něco tak "hnusného"... I když chápu, že se možná cítíte neschopná, slabá, možná provinile...Já osobně Vás za takovou nepovažuji. Zkuste na to kouknout z té lepší stránky. Jste o zkušenost bohatší... Tak ji zkuste zhodnotit. Co se stalo, jaké byly okolnosti....? Ono chutě a relapsy "nepadají z nebe", mají nějakou příčinu. I když je někdy hodně skrytá a chvíli to trvá ji vypátrat. Jinak silné chutě jsou časté a zejména na začátku. Věřte však, že to není navždy. A co popřemýšlet nad tou skupinou kterou jsem Vám nabízel minule. Bojovat sám je někdy zbytečně namáhavé, zdlouhavé a vysilující, pokusy jsou často neúspěšné a bludný kruh se roztáčí.... Zase napište jak Vám je a co se s Vámi děje. Hezký den