haloperidol
mitter
Dobrý den. Chci se zeptat, jestli se účinky Marihuany nějak kříží z Haloperidolem (lék na hlavu). Jestli to člověku může nějak ublížit nebo jestli to může účinky Marihuany nějak ovlivnit. Děkuji předem za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
Haloperidol s marihuanou se nějak zásadně nevylučuje, haloperidol by měl účinky marihuany poměrně výrazně eliminovat. I když - dovedu si představit situaci, kdy se to člověk pokusí přehulit a uvede se tak do stavu, ze kterého se bude křesat celkem obtížně. Jen mě tak v této souvislosti napadá, že haloperidol není jen tak nějaký lék na hlavu. Píše se obyčejně, pokud někdo trpí vážným duševním onemocněním z okruhu psychóz. A tato onemocnění se zásadně vylučují s kouřením marihuany. Obyčejně, pokud je onemocnění již stabilizované, tak marihuana je destabiliziuje, ev. vyvolá novou ataku onemocnění. Skoro bych proto doporučil, pokud haloperidol užíváte, se té trávě (a všem ostatním drogám) vyhnout a to širokým obloukem. Ve vlastním zájmu. P.s. Pokud byste měl(a) nějaké další otázky, klidně se ptejte.