skazil jsem se
kura
dobry den,som zo slov.,a zopár krat som skusil marihuanu.naposledy to bolo 3.aprila v sobotu,t.j. pred dvoma-troma dnami.behom dvoch troch dni by som mal ist na kompletnu prehliadku do blavy,kvoli ceste do australie.bude to asi fseobecny test ci nemam nejaku chorobu a tak...obavam sa ze sa moze vyskytnut aj drogovy test.co stym ma m robit,prosim poradte mi,niekde som pocul,ze sa thc udrzi f krvi pol roka,niekde ze 1 mesiac,potom ze cistenie krvi sa da urychlit jedenim cibule alebo cesnaku,ale ani srnky netusia ci to je pravda.poprosim vas,ked viete cim skor mi poradte ako mam postupovat,a co mam robit preto aby mi to nenasli,a potom s tym svinstvom nafurt koncim!prosiiiiiiiiim,vdaka

Odpověděl: Jakub Minařík
Testy po jednorázovém zahulení se mohou negativizovat i během relativně krátké doby, třeba do týdne. Vše záleží na velikosti dávky a frekvenci užívání během posledních pár dnů. Urychlit to zvláště moc nemůžete. Jedinné co jakž takž lze je hodně pít, ale na nějaké výrazné urychlení bych nespoléhal. Česnekem a cibulí se nemažte. Pomáhá to leda proti upírům. Ohledně těch testů - ono toxikologické vyšetření je přece jen dost drahá záležitost. Myslím, že to možná s tím testováním na přítomnost drog nebude tak horké. P.s. S tím nafurt končím jsem zvědav. Když nad člověkem visí meč tak slibuje, když zmizí, tak se rázem lecos mění. :-) Tak ať vám to dobře dopadne.