klokanek
dobry den mam dotaz, brala jsem kdysi vikendove drogy-v 15-16 letech, ted je mi 21 let a rozhodla jsme se dat krev,jsem jiz cista, nekourim ani marihuanu a nic a to delsi dobu, zajimalo by me ,zda-li krev mohu dat ci ne. Dekuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, dávat krev je jistě záslužná činnost. Jako uživatel drog (byť bývalý) patříte do rizikové skupiny a krev byste dávat neměla. Z druhé strany - pokud máte za sebou pár experimentů a nikdy jste nebrala injekčně, tak by to nemuselo být tak horké. Osobně bych jako nejvážnější překážku vnímal tu injekční aplikaci. To proto, že to s sebou nese riziko přenosu různých chorob. Je také varianta - pokud se vám bude chtít říci o svých experimentech lékaři, který vás bude vyšetřovat a rozhodnutí nechat na něm. Pokud jste před 5 lety snědla 20 tablet ext v rozmezí 1/2 roku, nebo něco podobného tak to myslím bude vnímat stejně. Stačí? :-)