Konec?????
Jája
Dobrý den, beru téměř tři roky pervitin, posledních 9měsíců nitrožilně. Snažím se přestat, ale vydržím maximálně 14dní a pak je to ještě horší! Ten starej známej kolotoč! Delší dobu přemýšlím o vyhledání odborné pomoci, ale nevím jak?????!!!!!!!! Je mi 17let a rodiče nic nevědí. Bydlím v kutnohorském okrese.Pořád se mi zdá že to dokážu sama,ale moc dobře vím že ne.....

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, oceňuji Vaše uvažování o tom, zkusit přestat a tentokrát trochu jinak než doposud, tj. s pomocí někoho, kdo Vás bude provázet. Když předchozí pokusy ztroskotávaly... A nezůstal bych jen u přemýšlení :-) Možná to bude znít šíleně, ale zkuste popřemýšlet o tom, zda to neříci rodičům. V 17 letech pro člověka stále hodně znamenají a společnými silami můžete hodně změnit. Uznávám, že je to hodně těžký krok a chce to hodně odvahy k zariskování. K případné léčbě stejně budete potřebovat jejich "posvěcení". Jinak vybrat vhodnou pomoc není jen tak a stojí za to, věnovat tomu trochu času. Jde přeci jen o Váš čas, energii, život... Internetová poradna možná není právě tím nejlepším nástrojem. Ve Vašem okolí Vás mohu odkázat na kontaktní centra v Kolíně, tel. 723 305 303 a Nymburku, tel. 325 514 424 kde můžete celou záležitost mnohem podrobněji probrat z očí do očí a najít nejvhodnější řešení. Hodně síly a odvahy. Hezký den