psychotroska
Dobrý den. Beru asi půl roku pervitin,vše se mi zhroutilo ve škole, dozvěděla se to sestra a chce to říct mamině, ale mamka má mozkovou poruchu a vím,že by se zhroutila.NIC NETUŠÍ!!!!!!! Nevím jak to vše mám dát zase do pořádku. Již třetí týden sem čistá,přestat dokážu, ale nedokážu se soustředit na učení a vůbec se něco naučit.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, psychotroska určitě nejste. Pokud 3 týdny abstinujete, tak jste toho zvládla myslím celkem dost. Ne každému se to napoprvé povede - překonat chutě a tak. Takže jste fakt dobrá. Co se týče dalšího postupu: a) se sestrou můžete vyjednávat o tom, že abstinujete, chcete, aby to tak zůstalo a taky chcete, aby se to pokud možno máma nedozvěděla, protože by se zhroutila. Můžete jí naopak požádat, aby vám s vaším problémem pomohla. b) pokud jste čistá, tak je to prima. Co se týče učení atd. tak to chvíli trvá, než se to zase zlepší. Chcte to čas, nsažit se a být trpělivá. Můžete zkusit užívat nějaké vitaminy, doporučoval bych vitamin B1 samostatně v tabletách (tzn. ne B-komplex) + magne B6, event. + ještě vitamin B6 v tabletách. Mělo by se to zlepšit. Pak dostatek tekutin, zkusit si upravit režim, ev. přidat nějaké aktivity (myslím trochu sportu). Koneckonců - hlavně v té oblasti těch aktivit můžete požádat sestru, aby vám s tím nějak pomohla. Myslím, že to udělá ráda. P.s. Kdybyste měla ještě nějaké dotazy, nebo ty potíže s učením přetrvávali, ev. kdyby se sestra měla nějaké otázky, kliedně napište. Rád vám je zodpovím. :-)