Drogy...
Zizz
Dobrý den preju:)Chtela bych Vas poprosit o odpoved na par otazek: 1.Jak konkretne nici pervitin a extaze telo(např: jatra)? 2.Cim to je, ze kdyz si dam na party E, tak se rano vzdycky nemuzu "vycurat"?hrozne se mi chce, ale proste to nejde..vic lidi mi potvrdilo stejne zkusenosti. Lze to nejak odstranit? 3.Muzu si schovat moc do mrazaku, kdyz sem cista, a podle potreby ji dat rodicum kvuli testum na drogy aniz by se nejak zmenila a test by to odhalil?Jak dlouho se da takto skladovat? Dekuju za odpoved...

Odpověděl: Jakub Minařík
1. Přečtěte si statě o pervitinu a ext, které jsou součástí těchhle stránek. Pokud byste chtěla o ext vědět více, zkuste se podívat ještě sem: http://www.lf3.cuni.cz/drogy/articles/prehledextaze.html Jo to sice krapet odbornější, ale je tam spousta informací. Navíc - poškození může být způsobeno jednak samotnou drogou, ale také příměsemi které obsahuje, a způsobem užívání. 2. To že se nemůžete vyčůrat je způsobeno změnou ovlivněním nervosvalové dráždivosti. Udělat se tím nedá nic, leda ext nebrat. 3. moč samozřejmě schovat můžete a vydrží cvelkem dlouho. Jen mě tak napadá, že to, zda člověk drogy bere nebo ne je většinou zjevné i bez testů. A rodiče, pokud si všimnou změn spojených s intoxikací a vy budete mít negativní toxikologii si zřejmě zjistí, že nějak podvádíte. Takže situaci nakonec můžete celkem zhoršit, protože většina lidí takovýhle postup bude hodnotit tak, že jste na tom mnohem hůře, než se to na první pohled jeví. Takže bych vám takovéhle podvádění fakt nedoporučil. Ale je to samozřejmě na vás. Je to váš život, vaše problémy. P.s. I když se vám to povede utajit, tak před problémy spojenými s drogou stejně neutečete. Pařit je určitě zábavné, ale myslím, že by stálo za to najít nějaké systémovější řešení. No, pokud byste se o tom chtěla bavit, stačí napsat.