odpoved k MUDr. Jakub Minařík
aleX
to jsem zase já, co psal o těch chlupech a svalech, dík za odpověď. jenom jsem chtěl napsat, že na piku sem si dost ulítl okolo 16 let(nitrožilní aplikace, sociální potíže.....), sám jsem toho nechal, uvědomil jsem si, že když budu pořád na kaši, tak maturitu nedam....a hlavně jsem nechtěl skončit jako troska. už 3měsíce nekouřim trávu a vůbec mi to nevadí, taky sem přestal kouřit cigarety, dost radikální obrat co?:) jen na to peří myslim celkem často, i když neberu, nejvíc před spaním, vybavuju si krásný pocity a zážitky z parties prosím napište mi, jak zapomenout. dík

Odpověděl: Jakub Minařík
Na zapomenutí není žádný speciální recept. Je prostě třeba najít si nové zábavy, snažit se dělat věci tak, aby člověka naplňovali a dávali mu pocit, že život má smysl. Myšlenky na piko pak postupně samy zmizí. Porostě lékem je čas a smysluplný život. A taky mám dojem, podle toho co píšete, že byste to mohl celkem zvládnout. Ujasnil ste si co chcete, identifikoval jste co je třeba změnit a udělal to. Fakt dobrý. To každý nedokáže. Jedinné, co by možná mohlo krapet pomoci, je nějak pomoci tělu. Jednak můžete trochu sportovat a taky docela mohou pomoci nějaké vitaminy. Kupte si Thiamin (vitamin B1) v tabletách, Magne B6 a eventuelně i nějaký multivitamin. Pomůže to vašemu nervovému systému se zregenerovat. Nedávno jsem to naordinoval jedné slečně která ke mě chodí do ambulance a taky se chystá maturovat a docela jí to pomohlo, hlavně v učení. Jde jí to rychleji a taky si to líp pamatuje. Jen tak na okraj mě napadá, že pokud jste bral injekčně, tak by jste si měl někdy udělat čas a nechat se pořádně vyšetřit. Vyloučit latentně probíhající žloutenku, ... Pokud jste z Prahy, tak se stačí ozvat, nasměruji vás ke kolegovi který vás v tomto ohledu pěčlivě vyšetří. P.s. Takový obrat je hodně zásadní. Smekám. A držím palce. A kdybyste měl nějaké obtíže, nebo máte pocit, že byste chtěl o tom více komunikovat, napište.