dáda
ten lex. beru cca rok dva, ale nedělá mi problém ho vysadit, samozřejmě postupně, spíš mi šlo o škodlivý účinky v tomhle množství, je to kol. těch 15mg denně..nárazově a někdy i víc..

Odpověděl: Jakub Minařík
Aha. No, stále mi v tom chybí odpověď na to PROČ jej berete. Považuji znalost odpovědi na tuhle otázku jako limitující pro radu ohledně vysazení a i toho, zda jej vůbec vysazovat. To už jsem ale psal v předchozí odpovědi. Pokud jej berete prostě jen tak, protože vás to baví, tak jej prostě vysaďte. Pokud by s tím byli spojeny nějaké problémy, nebo by se po vysazení začali dít nějaké podivné věci, tak se klidně znova ozvěte. Rád vám poradím. P.s. Držím palce. Vysazení benzodiazepinů po dlouhodobějším užívání lidé většinou nenesou úplně dobře. Takže přeju silnou vůli a dostatek trpělivosti. :-)