chtěl bych se nechat preventivně vyšetřit
Dr
včera jsem se Vás ptal jestli děláte lékařské prohlídky a odpověděli jste mi že mi doporučíte lékaře,který mi udělá preventivní celkovou prohlídku........mohli bz jstemi prosím poslat kontakt...Děkuji Díky za nabídku navštěvovat Vaše skupiny v utery a ve ětvtek ale zaprve chodim do prace a zadruhe si myslim ze pomoc nepotrebuji jsem vykendovy narkoman :)))) ktery to bere jako zpusob relaxace od prace a vsednich starosti a jenom me zajima jestli to nejak vazne neovlivnuje muj zdravotni stav pokud by mi lekar rekl ze ano klidne zustanu pouze u marihuany..................

Odpověděl: Jakub Minařík
Já jsem se v té včerejší odpovědi vyjádřil trochu nejasně, tak se omlouvám. Já vás umím doporučit jen tehdy, pokud vás uvidím, budu s vámi mluvit a teprve potom vám napíšu to doporučení a dám kontakt. Pokud nemůžete dorazit na tu skupinu, tak se podívejte kontaktů, pracuju v Denním stacionáři SANANIM, ozvěte se a dohodneme se jinak.
Takže, i když máte pocit, že jako víkendový narkoman nepotřebujete pomoc, tak se zastavte, mi vás nekousnem a domluvíme se na tom vyšetření.
P.s. Většina lidí, kteří berou drogy mají pocit, že to zvládají, tedy pokud zrovna nemají absťák. :-)