Alkohol
Pris
Dobrý den, peru se s tím už několik let a je to čím dál tím horší. Přestal jsem a znovu začal tolikrát, že už to ani nedokážu spočítat. Ve třicet letech mám pocit, že už není cesta ven. Piju a chodím do práce, to je celý můj život. A přitom mi to ani nechutná, alkohol musím zapíjet vodou. Potřeboval bych kontakt na nějakého odborníka na Praze 2 na kterého by se bylo možné obrátit. Už mě to stálo spoustu peněz, ztracených vztahů, času a konec konců i zdraví. Díky za pomoc.

Odpověděl: Bára Orlíková
Můžu vám poskytnout kontakt na několik zařízení, která přestože nejsou všechna na Praze 2, by pro vás měla být dostupná. Ambulantní léčba: Poliklinika Palackého, odd. AT - ambulantní program, Palackého 5, 110 00, Praha 1, tel: 224 947 711. Odd. AT - ambulantní program, Pod Marjánkou 12, 160 00, Praha 6, tel: 233 351 603 (existuje i několik dalších AT ambulancí v Praze, mohu vám poslat i ostatní kontakty, ale možná by pro vás byly víc z ruky). Kromě ambulantní péče existuje i možnost rezidenční léčby v léčebně. Kontakty uvádím jen pro jistotu, myslím, že by ve vašem případě bylo nejlepší nejprve s někým z odborníků v AT ambulanci zkonzultovat vaši situaci a pak se rozhodovat dál (kontakty na pražské léčebny: VFN Apolinář, Apolinářská 4, 120 00, Praha 2, tel: 224 968 222 a Psychiatrická léčebna Bohnice, odd. léčby závislostí, Ústavní 91, 180 00, Praha 8, tel: 284 016 208). Oceňuji vaše rozhodnutí, vím, že to není jednoduché, a přeji vám hodně štěstí. Když byste měl nějaké další otázky, můžete samozřejmě znovu napsat.