Problém
Pavlik
Kamarádi občas (cca. 1x za čtrnáct dní) choděj kouřit marihuanu a hašiš. Rád bych chodil s nima, ale je mi nepříjemné, že si po aplikaci THC připadám jako blbeček. Dá se s tím něco udělat? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, proč se za každou cenu nutit do něčeho nepříjemného? Kamarádi, pokud jsou tedy kamarády by to měli pochopit a respektovat. Ne každý se totiž musí cítit po požití THC a jiných drog podobně jako ostatní. V někom mohou drogy vyvolávat zcela opačné prožitky než je obvyklé. Místo uvolnění a euforie může nastoupit úzkost, vztahovačnost.... Účinky jsou hodně individuální, závisí na momentálním rozpoložení, metabolismu, ale i na osobnosti, vrozených dispozicích... Co je za tím nevím, ale myslím, že je celkem zbytečné podstupovat ještě další nepříjemné prožitky a možná stejně na nic nepřijít :-) Hezký den