Pervtin x Efedrin
Mudr.Kubů
Mudr. Kubů říká: Rozdil mezi metamfetaminem, amfetaminem a efedrinem je hlavne v delce stimulace, kterou jsou schopny po jednorazovem poziti vyvolat (pervitin nejdelsi, efedrin nejkratsi). No nevim, ale neotocil jste to? Efedrin podle meho pusobi dele(24hodin) o mensi intezite, ale za to pervitin kratsi dobu(6-12hodin) ale vice progresivneji.Tak jak to teda je? :)

Odpověděl: Pavel Kubů
Máte pravdu ze doba celkoveho ucinku je u efedrinu delsi, ale zato mene intenzivni nez u pervitinu. V predchozi odpovedi jsem ale psal pouze o stimulacnim ucinku a pro ten tento pomer plati. To, ze jeste po mnoha hodinach od poziti efedrinu citite mirne nabuzeni organismu, uz ale neni zpusobeno ucinkem vlastni drogy ale mobilizaci energetickych zasob organismu. Behem intoxikace pervitinu jsou tyto zasoby diky intezivnejsi stimulaci vycerpany jiz v prubehu intoxikace a proto rychleji po odezneni jejiho ucinku nastupuje unava.