extc
wer
jak se lisi jednotlive tablety jaky je rozdil mezi tabletou na ktere je znak miru a na ktere je slunce atp.souvisi slozeni extc s timhle obrazkem?nebo souvisi s tim pocity ktere nam E pak da?

Odpověděl: Pavel Kubů
Nekteri prodejci XTC se snazi svym zakaznikum namluvit, ze logo na tabletce bylo voleno podle ucinku tabletky na cloveka. V naproste vetsine pripadu je vsak hledani takove souvislosti zavadejici. Napriklad takova mitsubishi jednou obsahuje MDMA (latka, ktera byva oznacovana za pravou XTC), ale muze obsahovat treba i PMA (zvlaste nebezpecna synteticka droga, schopna uz pri poziti jedne tabletky konzumenta usmrtit). Samozrejme, ze slozeni te ktere tabletky ovlivnuje predevsim pocity, ktere jsou po jeji konzumaci prozivany. Vice informaci o slozeni jednotlivych tablet, ktere byly v poslednich letech zachyceny v CR, najdete v databazi tablet extaze, ktera je na strankach Farmakologickeho ustavu www.lf3.cuni.cz/drogy.