Alkohol
sidi
Od jiste doby jsem u sebe zacla sledovat pri poziti alkoholu silne,rychle a neprijemne buseni srdce. Nejdrive jsem si myslela ze je to zapricinene kourenim marihuany, ale tim to neni(vzdy sem totiz pred tim pila nejaky alkohol).Buseni se zacne projevovat uz po vypiti jedne sklenicky(sklenicka vina, male pivo) a trva 1 - 2hod.Dalsi projevy jsou:pulz kolem 90/min, tepny na krku pulzuji silne viditelne. Co se problemy vyskytly radsi jsem prestala kourit (cigarety), kourila jsem tak 3,5 roku prumerne krabicku denne. Proto se chci zeptat co se to se mnou deje kdyz piji alkohol.Nedovedu si to nijak vysvetlit. Pred tim sem nikdy problemy nemela (i kdyz jsem parkrat zvracela zluc - to jsem se take chtela zeptat, cim to je), pila jsem o vikendech, tak do pohody. Mam o tom rici lekari? Predem dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi byste to lékaři říci měla. Myslím, že nejde ani tak o to že se napijete alkoholu, ale o to, že vaše srdce na změny které alkohol vyvolá (roztažení cév, ...) reaguje nějak dosti divoce. Lékař vás asi vyšetří, a pošle na nějaká další vyšetření (EKG, ...). Nemusíte mít myslím strach - nemusí jít o nic vážného - prostě naše tělo někdy začne reagovat jinak. Rozhodně to ale nezanedbejte. Alespoň budete mít jistotu, že jste v pořádku. P.s. To s tím kouřením - smekám. Nevím jak to bylo nebo nebylo snadné - ale myslím, že se málokomu povede, že když má obtíže a rozhodne se přestat kouřit, že se mu to fakt povede. :-)