jak se chovat na dojezdu z pervitinu
David
Dobrý den, jmenuji se David, kouřím často marihanu a to dost často (asi 10 let) měl jsem již 2 psychozi (naposledy před 6 lety)a léčím se u psichiatra.Ten mi ,ale teď nemůže pomoct, protože neordinuje tak se pokouším obrátit na Vás... Nejsem sice feták ,jsem schizofrenik ,ale už jednou před 4 lety, jsem byl asi 4 měsíce na pervnitinu... Nikdy jsem moc neznal kokain ale teď jsem ho zkusil a chvíly byl z něho nadšen a pak jsem se se z toho nemohl dostat a tak jsem si objnal pervitin.Ted asi po 10 dnech kdy odjela přítelkyně na dovolenou, prázdný byt, nebylo co dělat, furt jsem spal a teď ,před 5 dny nebo 7 dny teď nevim, objenal asi 1g pervitinu ,už jsem 3x toho nechal ,2x jsem spal ,ale protože mi toho furt zbylo ,tak jsem šňupal až do teď. Naposledy jsem si šňupnul dnes v 18:30 a už nic nemám a chci aby to odešlo ,abych šel spát a aby už bylo zase normálně jak bejvá schizorfrenikovi... V předešlích dnech jsem bral dost prášků na spaní,neuroleptika,antidepresiva ale ty nepůsobí.... Co mám dělat abych co nejdříve vystřízlivěl? Existuje nějaká metoda jako horký mlíko nebo slaná voda nebo jídlo...alkohol.(alkohol vůbec nepiji)Mám kouřit marihuanu?..Jsem teď ze všeho trošku vyděšenej ,tajim to před rodiči, mám špatný svědomí, nemám se s kym poradit neni u mně moje děvče jsem sám. Asi bych neměl chtít spát a nějak se zabavit? Prosím poraďte mi: 1. Kdy mám očekávat že to skončí? 2. Co mám dělat abych usnul? 3. Lezu do horký vany je to dobré nebo špatné 4 .mam k dispozici protiaden,stilnox,dormicum,Lexaurin co mám vzít 5. Nemám jít raději do studený vany ?Mám jít do postele.. 6. Mám jíst, zvracet, nebo pít tekutiny? Prosím co nejdříve mi poraďte jestli můžete...čekám na internetu a čekám na instrukce ...nashledanou děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, chápu že asi odpovídáme celkem pozdě, ale nějak se nám to vymklo. Za to se moc omlouváme. Ale třeba se to hodí pro příště. Jinak co dělat se stavem ve kterém nyní jste - osobně bych asi navrhl: Čekat, ono to odezní samo. Berte jen léky, ketré máte a v dávkách ve kterých je máte předepsáné. Pchát do sebe něco dalšího, hulit trávu, nebo se pokoušet dávky zvyšovat, není moc cesta k tomu, že to snáze odezní. Spíš naopak. Instrukce zní: Přiměřeně jídla, přiměřeně tekutin, přiměřená námaha, pravidelný denní režim. Zbytečně se nestíhovat s tím že to nepřejde, mnohem lepší je mít na paměti, že prostě po mejdanu bejvá člověku zle a pokud měl člověk mejden několik dní, no tak to holt taky chvíli potrvá, než se dá do kupy. Pokud by to jinak nešlo - tak bych se pokusil se dohodnout s vaším psychiatrem. Nemusíte mu vykládat že jedete ví bůh jak dlouho, možná docela stačí říct, že jste měl nějaký pocit, že ten život stojí za ... a utrhl jste se trovhu ze řetězu a na nějakém večírku vám někdo nabídl trávu a taky pervitin a vás v tu chvíli nenapadlo nic lepšího než si dát. A teď se cítíte strááášně. To zní celkem tak, že se to dá akceptovat a spíš to v člověku vyvolá pocit, že by tomu druhému měl pomoci, než se rozčílit. Občas se otěže vymknou z rukou skorem každému. :-) P.s. Měl byste vědět, že pokud člověk trpí onemocněním jako je schizofrenie, tak drogy typu pervitin, kokain, marihuana, LSD, hašiš houbičky jsou spíše cestou do pekel. Může se vám podařit vyrobit si stav, za kterého se budete křesat měsíce. Dejte si prosím na tyhle drogy pozor, fakt je ve vašem případě riziko o řád vyšší. P.s. Držím palce, a kydyby jste přece jen něco ještě potřeboval, tak se ozvěte. Slibuju, že tentokrát budeme svižnější. A ještě jednou se omlouvám.