pomoc
peter
dobry den. chcel by som sa spytat ci mi viete poradit co mam robit. mam20 > rokov,student.uz 2 roky fajcim marihuanu. uz velmi intenzivne. fajcim > niekedy cele dni non stop. snazim sa uz asi rok prestat ale nejde to. stale > dva tyzdne nefajcim vobec ,som uplne iny clovek a potom mi zrazu z > nicoho nic mozog uplne inac zmysla a ako keby som bol ina osoba idem a > sfajcim sa a potom az kym mam. aj dalsi tyzden a potom zase prestavam. > som uz z toho strasne zniceny,z tej drogy,nic ma nebavi,nemam chut zit > a neviem ako z toho von.mozte mi nejak pomoct ? nepredpokladam ale uz > som nevedel co mam robit. skusal som sa aj s kamaratmi nestykat ale to > je jedno nic nepomohlo. > alebo kde by som sa este mohol obratit ? > > dakujem. dovidenia.. peter z Kosic.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Petře, je fajn, že jste došel k závěru, že něco není v pořádku a snažíte se s tím něco dělat. Byť to není úplně podle Vašich představ. A pokud jste došel i k tomu, že jste ochoten nechat si pomoci, tím lépe. Někdy člověk dlouho krouží v bludných kruzích a neví jak ven. V tu chvíli se průvodce, který na věc kouká z jiného úhlu hodí. Možná se Vám s jeho pomocí povede zjistit, proč je marihuana tak důležitou součástí Vašeho života (samozřejmě to nebude během jednoho telefonu či dvou sezení...) a pak se bude i snáze přestávat. Zařízení na Slovensku moc neznám, zkuste Centrum pro léčbu drogových závislostí, FN L. Pasteura, Skladná 2, Košice. tel. 055/6222848 a snad najdete co potřebujete. A co Vaše okolí? Ví o Vaší situaci, jak se k tomu staví...? Na něm také hodně záleží, když člověk přestává. Hodně odvahy a ať vše dopadne podle Vašich představ. Hezký den