Prevence
Vlna
Prosím vás , chtěl bych se zeptat, jestli jsou účinky marihuany na mozek opravdu tak velké a po jakém množství nastávají dlouhodobější účinky. A jestli je také pravda, že trocha trávy neuškodí????děkuji

Odpověděl: Pavel Kubů
Tezko odpovedet jinak nez ponekud neurcite. Ucinky vetsiny drog nejen konopi jsou individualne ruzne. Kazdy z nas reaguje na pozite mnozstvi drogy ponekud jinak. Tudiz nekdo muze opakovane konzumovat vysoke davky konopi a k zadnemu vaznejsimu poskozeni u nej nedojde, jiny si da jednoho jointa a dojde u nej k rozvoji toxicke psychozy. Zatim jsem nenasel vedeckou studii, ktera by striktne vymezovala ze od takoveho mnozstvi dochazi k trvalemu poskozeni urcitych organu. Z vyse popsanych duvodu se lze domnivat, ze takovou studii ani nelze seriozne zpracovat, eventualne rozpeti davek, ktere by studie zjistila by uspokojivou odpoved na Vasi otazku take neprineslo. Nezbyva mi nez vam doporucit par webu, kde najdete ideologicky nezatizene info o rizicich konzumace konopi a je jen na Vas zda se jim radeji vyhnete tim ze konopi nebudete konzumovat. www.drogmem.cz a na těchto strankach v rubrice cannabinoidy.