Pervitin!
gonny
Dobrý den, měl sem pervitin asi 6krát,vždy do nosu, je možné si vypracovat závislost po tak "málo" užití.Projevuje se u mě chuť na další dávku. Odolávám , ale mám nepeříjemný pocit. Neví te co s tím? Znovu už pervitin zkusit nechci,ani žádnou jinou drogu.Děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že vaše rozhodnutí už si dál nezačínat s pervitinem ani jinými drogami, je vcelku dost rozumné. Nemusíte skutečně dojít až k nějakému dnu, abyste pochopil, že to není zrovna nejlepší cesta. Po šesti zkušenostech s pervitinem je velmi nepravděpodobné, že už by se jednalo o závislost v pravém slova smyslu. Ovšem, chuť si drogu vzít se samozřejmě objevuje často hned zpočátku a pokud jí budete podléhat, může se stát, že se závislost v plné míře rozvine. Takže bohužel, jediné, co vám teď zbývá, je odolávat dál - abyste se všem možným budoucím rizikům vyhnul. I když to samozřejmě může být náročné, možná provázené pocity úzkosti, viny, rozrušení, podrážděnosti - pokud jde o ty nepříjemné pocity, o kterých píšete. Mohu vám doporučit jen to, abyste se pokud možno vyhýbal alespoň v nejbližší době známým, kteří pervitin užívají, nevyskytoval se na místech, kde se drogy berou a nechodil na akce, kde byste se s drogou mohl setkat. Nebudete tak intenzivně vystaven pokušení si perník zase vzít. Čím déle se vám bude dařit odolávat, tím méně intenzivní bude chuť si zase dát a po nějakém čase už by vás tento stav neměl provázet vůbec. Držím palce a klidně kdykoli zas napište, jak se vám to daří.