--Tomas Harant
nute
Dekuju za odpoved. ale nevim nevim jestli bych to tam zvladla, kdyz ani na detoxu jsem nevydrzela dyl nez den.Doporucili mi to v dropinu, ze je to pry jediny co mi pomuze.Nemyslim si,no ale oni jsou profi a ja porad naivni..O komunitach nic nevim,ani neznam nikoho kdo by mi mohl poradit kam.Ale asi je to jedno,stejne jak se znam z toho nic nebude:-) I v dropinu jsem uz skoncila,nerozumela mi,rikala ze stejne chci brat dal,ze to nema cenu a neveri ze prestat chci,jen vzdycky nakonec selzu.Takze jsem se rozhodla zase bojovat sama..Jsou lidi co to zvladli sami,ne?Tak proc bych nemohla ja?Nebo po 5ti letech to sama nedokazu?... Mějte se a dik.. nute

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nute, ano, asi se neustále houpáte na houpačce. Na jedné straně tušení, že je něco v nepořádku, že by se asi mělo něco stát a na druhé straně nějaký jasný konkrétní krok (určitě do neznáma) a velký strach s tím spojený. Rozhodnutí je ale jen pouze na Vás. A určitě si nemyslím, že když jste jednou z detoxu utekla, podruhé jej nedokončíte i s případně následující léčbou. Jen se rozhodnout a chtít. Myslím, že zkušenosti a většinu informací máte, teď je to na Vás. A pokud již nechcete jít na Drop in, můžete zkusit KC SANANIM v Osadní v Holešovicích. Anebo bojujte sama, zkušenost s tím máte. Sám osobně neznám lidi, kteří po pětileté závislosti přestali sami... Zkuste sebrat odvahu k rozhodnutí. Uleví se Vám. Hezký den