Terap.hra
Lucie
Dobrý den! Ctěla jsem se touto cestou zeptat:jelikož mám va škole zadaný úkol o HIV/AIDS- potřebovala bych od vás poradit ňák terap.hry..,Které používáte při lčení!! Dškuji moc!

Odpověděl: Bára Orlíková
No, nevím, co bych vám poradila, protože se moc neorientuji v tom, na co se ptáte. Nevím, jaké informace, a jak dalece odborné, potřebujete do své práce, ale o HIV-AIDS se dočtete podrobnější údaje na této stránce pod rubrikou Drogy a nemoci / HIV-AIDS, kde najdete mimo jiné i další odkazy na webové stránky k této problematice. Nejsem schopná vám popsat terapeutické hry, které se používají při léčbě HIV/AIDS (nejsem si jistá, zda vůbec nějaké existují) - o. s. SANANIM, pod které patří tato drogová poradna, se nezabývá léčbou HIV/AIDS, ale prevencí a léčbou drogové závislosti. Obě oblasti spolu sice souvisí, nicméně péči o HIV pozitivní a léčbou AIDS se zabývají jiná odborná pracoviště. Více informací najdete například na http://www.aids-pomoc.cz/ (Česká společnost AIDS pomoc), včetně údajů o jednom ze zařízení pro péči o nemocné - Dům světla v pražském Karlíně. Víc vám asi na základě vašeho stručného dotazu neporadím. Jen nějak nevím, proč se z celé problematiky HIV/AIDS zajímáte zrovna o terapeutické hry, které do ní snad ani nespadají?