pervitin
máma
Jsem máma skoro už 19-letého syna.Asi před 3měsíci jsem u svého syna našla injekční stříkačku a tím vlastně jsem přišla nato,že si můj syn píchá.Hned jsem začala jednat,byla jsem v psychologické poradně i se synem,hned by ho vzali na léčení ale on nechce.Nevím si s nim rady ve škole ho chtějí vyhodit,jeho chování je pro mně k nevydržení. Jak se mám chovat?Strašně mně trápí,že si tak ubližuje.

Odpověděl: Pavel Kubů
Dobrý den, bohužel velmi nelehká situace. Základním predpokladem uspesne abstinence od drog je, aby jedinec, ktery se na nich stal zavislym, chtel sam prestat. Opakovane presvedcovani, nalehave prosby ci zakazy od socialniho okoli casto nikam nevedou, casto jen prohlubuji propast mezi zavislym a blizkymi. To samozrejme neznamena ze byste mela synovi jeho, pro Vas neakceptovatelné chovani schvalovat. Zkuste spolecne zajit do nejblizsiho kontaktniho centra podla mista vaseho bydliste jste-li z Prahy ci blizkeho okoli navstivte Denní stacionář, Praha 7, Janovského 26, Tel: 220 803 130, 266 711 211, Mobil: 605 212 175, kde vam terapeut po blizsim seznameni s vasim problemem pomuze najit nejvhodnejsi zpusob dalsiho postupu. I kdyby syn nechtěl, zajděte sama a určitě se Vám dostane odpovědi na mnohé Vaše otázky. V pár řádkách po internetu je to opravdu problém. Přeji hodně síly Hezký den