THC
hykacu
Můj kamarád hulí konopí již 10 let několikrát týdně.Paměť má velmi dobrou! Ale myslím si že to stejně není idealní. Má zajímavé názory.Existuje nějaký pořádný argument,proč přestat?

Odpověděl: Pavel Kubů
Jiste ze existuje. Tim nejzasadnejsim argumentem jsou rizika samotneho koureni a je v celku jedno zda cigaret, jointu, doutniku ci dymky. Rakovina plic, ustni dutiny, ust, jazyka ci mocoveho mechire, chronicka obstrukcni plicni nemoc, jejimz dusledkem je dlouhodbe duseni se a nutnost byt ve vyssim veku odkazan na kyslikovy pristroj, ci nemoci srdce a cev, ktere mohou vest k infarktu, krvaceni do mozku s naslednym ochrnutim ci uzaveru tepen v dolnich koncetinach a nasledne amputaci jsou stavy, ktery by se mel clovek, chce-li dostat vyznamu slova sapiens (rozumny), snazit vyhnout.