panu Minarcikovi
Eva z Kladna
Dobry den pane Minarciku, mozna si me pamatujete nebo me mate v archivu, Eva z Kladna s Danem, tak rok a pul zpatky. Nyni jsem Eva od Bulovky...:-) Ted ziji 2 mesice s novym pritelem a mam problem. Diky spoluziti se ukazalo, ze Lukas nekouri marihuanu tak obcasne, ale tak 2-3x tydne a nejvic me vydesilo, ze i sam doma k televizi. On tomu nepriklada zadnou vahu a paniku, se kterou to vnimam ja, povazuje pouze za nasledek meho zivota s Danem. Ja ale proste verim, ze nekdo kdo par let kouri marihunu a alkohol do toho pravidelne, ma problem. Rozhodne odmita tvrde drogy a ani je nikdy nezkousel. Navic se ted snazi kourit tajne, cims to cele jaksi dorazil uplne. Navic vidim v mnohem podobnost s Danovym pristupem k veci napr. az budu chtit prestanu, slibuju, ze.... Nevim, jestli jsem opravdu je opravdu problem ve me nebo v Lukasovi. Mozna si opravdu vybirame podobne partnery, na me vysli nespokojenci s zivotem, kteri to resi toxickymi latkymi. Dekuji. Eva

Odpověděl: Jakub Minařík
No, asi si fakt vybíráme stejné partnery. Pokud máte dojem, že Lukáš hulí a pije moc, tak by stálo za to něco s tím udělat. Tolik bych asi neviděl problém v tom, že hulí doma sám u TV. I když se lidi co pijou, hulí nebo berou drogy o samotě považují za podivíny, kteří jsou na tom mnohem hůř než jiní, tak já osobně soudím, že je to pravda jen zčásti. Je celkem dost lidí, kteří raději pijou sami, neb přitom nemusejí poslouchat hloupé keci ostatních opilců. A tak podobně. To ještě neznamená, že na tom musí být hůř. Tam spíše stojí za to si všímat těch ostatních známek - jak je to často, kolik toho zkonzumuje, jestli se člověk zpije (zhulí) jako zvíře a druhý den kvůli tomu nejde do práce. Co se týče výmluv, tak ty myslím jsou standardní. naučíme se je v dětství a skončíme s nima až tehdy, když umřeme. Možná stojí fakt za úvahu všímat si toho, jak to celkově funguje. Myslím, že kus pravdy má i Lukáš. Když někdo dlouho žije s někým, kdo bere, tak je chtě nechtě, při náznaku toho že se to opakuje, zděšenej. Na druhé straně, vy taky nejste vyděšená ouplně bezdůvodně. Pokud bych mohl mít návrhm přišla by mi jako rozumná společná schůzka. Klidně jednorázově. Nemusí to na povrch bejt ani kvůli němu, ale kvůli vám. To proto, že jste z toho vystíhovaná. Jinak by asi Lukáš dorazit nechtěl. :-) Seženete mě na telefonním čísle 224 949 035.