BENQ
Ahoj! Jsou lidé,kteří mají horší problémy než já,ale budu rád když mi poradíte.Za dva měsíce mi bude osmnáct let a dvakrát až třikrát do měsíce si rád zakouřím marihuanu.Moje mamka na to přišla a bylo zle.Vyhrožovala mi,že jestli to ještě zjistí,tak mě vyhodí z domu(ale tomu moc nevěřím).Jde o to,že ona akorát ví jen to špatné a zná lidi,kteří berou drogy a začínali marihuanou.Myslí si,že to je startovací droga že je strašně špatná a že na ní budu závislý atd..Já si všechno o marihuaně uvědomuju,vím co to obnáší,výhody,nevýhody.Zas tak často jí nekouřím a nechci se jí vzdát. Prosím poraďte!! DĚKUJI CAO

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, tak to není moc příjemná situace. Navíc když máte pocit, že mamky pohled je "trochu staromódní" :-) a jednostraný. Je ale faktem, že ještě 2 měsíce jste v její "moci", ale později také nepředpokládám, že by jste chtěl opustit domov pro tři zakouření si trávy v měsíci. Co takhle zkusit mamku přesvědčit, aby si o trávě něco víc zjistila (rádi jí v poradně zodpovíme všechny její dotazy) a pak se zkusit vzájemně domluvit.... Samozřejmě nečekejte zázraky. Pravda je, že marihuana není zcela bez rizik a proč je za každou cenu podstupovat? Hezký den