Undatra
dobrý de, na akci jsem si dala jedn utestovanou kouli(byla MDMA pozitivni) a ještě po dvou hodinách mi nenajela.pak přišel kámoš s popprem tak sem si dala a pak sem si na to ještě zahulila.do 5 minut mi ta koule najela,tak by mě zajímalo,jestli kdybych si ten popper nedala tak jestli by mi vůbec najela?asi ne?ale jak to,přece tam ta energie musí bejt skrytá, ze samotnýho popperu nemůžu cejtit účinek extáze.nebo jak to je ? díky.

Odpověděl: Pavel Kubů
Nastup ucinku drogy pozite usty zavisi na naplni zaludku slozeni poziteho jidla. Jinymi slovy ucinek XTC pozite na lacno je pocitovan i behem 30 minut. Ucinek XTC pozite po bohate veceri se muze projevit i s delsim casovym ostupem nez jedna hodina. To ze jste ucinek XTC pocitila chvili po konzumaci poperu a konopi bude dano pravdepoodbne casovou shodou dvou nezavislych jevu. Hypoteticky poper mohl roztazenim cev ve Vasem tele a chvilkovym zvisenim srdecni frekvence o neco urychlit vstrebani MDMA do krve a jeji distribuci do tech casti mozku, kde vyvolava ucinek. Ale ucinek MDMA byste pocitila i bez predchoziho poziti dalsich dvou drog. Kdyz uz konzumujete drogy je lepsi si vybrat jednu a u te zustat po cely vecer. I kdyz v tomto pripade Vam kombinace ruznych drog nezpusobila zadne zdravotni obtize, neznamena to, ze priste Vam bude opet pouze dobre.