heroin--T.Harant
xxxx
Myslite ze budu zavisla na heroinu kdyz jsem ted zacla brat(i.v.) docela casto? Vlastne uz tyden denne (a predtim jsem brala asi 2 mesice,ale ne casto a stridala jsem to s pikem) ale nemam diky tomu ani chut na pernik, takze myslim ze bych se z pika mohla pres hero dostat. Nemam po h.ani zadny velky acka, proste mi treba jen neni dobre, nekdy se pozvracim, ale zvladanm to mnohem lip nez depky a stavy po perniku.. A jsem ted mnohem vic v pohode, i doma jsem na vsechny prijemnejsi.Myslim ze to rozhodne neni horsi nez pervitin.. Nute

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nute, no myslím, že jsem Vám to psal již minule. Chápu, že Vás heroin po dlouhodobém užívání pervitinu zaujal. A věřte, že nejste první, koho napadlo dostat se z "p" přes "h". Je to ale takové vyhánění čerta ďáblem. Problémy na "h" se po čase projeví... Pervitin byl na začátku taky fajn a bez problémů. Anebo ne? Myslím, že nemá cenu porovnávat je mezi sebou. Obě látky jsou v té nejrizikovější skupině. Mám pocit, že problém se závislostí máte a je celkem jedno, na jaké droze to je... Mimochodem máte dost informací o co nejméně rizikovém i. v. užívání heroinu? Hezký den