marihuana
mára
Z marihuanou mam 6 let zkusenosti a myslim si,ze jsme psychicky zavisly. Radsi si zahulim nez si dam alkohol a jine tvrde drogy,ale presto bych to rad omezil.

Odpověděl: Pavel Kubů
Rozumím-li dobře zajímá Vás jak omezit konzumaci konopí. Nejlepší je pochopitelně přestat ze dne na den. První týden až měsíc budete pravděpodobně o něco hůř spát než jste byl doposud zvyklý, budete mít živější sny a v denní dobu, kdy jste si obvykle zapálil jointa budete mít chuť tak učinit znovu. Nebude se však jednat o nějaké běžnou vůlí nezvladatelné nutkání. Také budete mít možná chvíli pocit že máte o něco horší náladu než obvykle, ale chcete-li skutečně konzumaci omezit brzy zjistíte, že vám abstinence přináší uspokojení a to se postupně stane zdrojem dobré nálady. Potěšení většinou přináší sám fakt, že člověk se dokáže z obyčejných věcí radovat i s čistou hlavou. Další možností jak omezit konzumaci je stanovit si dny, kdy si prostě jointa zakážete, eventuálně snižovat postupně počet vykouřených cigaret konopí za den (pak za týden/za měsíc/...) až na nulu. Tyto strategie však málo kdy vedou k úspěšné úplné abstinenci.