testy
xxx
prosim vas a tie testy na zloutenku typu A,B,C a na HIV sa dajú zohnat aj v lekárni???co mam spravit?doma urcite nic povedat nemôzem+ani nevedia kto je môj priatel a aky je

Odpověděl: Jakub Minařík
Testy na VH a HIV v lékárně nekoupíte, může vám je spraviť váš praktický lékař. Můžete mu buď říct pravdu, ne si pro něj vymyslet nějakou přijatelnou historku. Třeba o tom, jak jste se před asi 1/4 rokem (to je akorát serokonverze HIV) na večírku líbala s chlapcem, o kterém jste se teď dozvěděla, že má snad žloutenku, nebo snad dokonce AIDS ... Když se budete při tom tvářit dost vyděšeně, tak vám testy jistě udělá. Přitom - mám takový pocit, že líbat se s někým na věčírku není nic tak strašného, nebo snad ano? :-) P.s. Pro všechny - aby nedošlo k mejlce - pravděpodobnost, že se HIV přenese líbáním, podáním ruky, ... je velmi malá. Asi taková, že potkáte chrušnýho chrochtáka. Ve výše zmíněném případě to mělo sloužit jako nějaká přijatelná záminka k testování (já záminkám říkám: "Zabili nám Ferdinanda, ..."; myslím, že to v tomhle případě sedí).