kde pomoc najít?
dodo
mam problemy s heroinem a potrebuji co nejrychleji sehnat nějakého lékaře.Slyšel jsem,že je to ale problematické a že spousta lidí je odmítnuta,neboť je málo lékařů. Poradíte mi prosím nějákou cestu,která skončí úspěchem?

Odpověděl: Bára Orlíková
Z vašeho dotazu bohužel nevyplývá, co byste potřeboval. Zda máte zájem o zprostředkování detoxifikace a následné léčby nebo máte zájem o substituční program, případně máte zdravotní problémy související s užíváním drog a potřebujete ošetření... Napište tedy, jakou máte představu, co by pro vás dotyčný lékař mohl udělat a také odkud jste. Pak bych vám mohla dát konkrétní kontakty na kolegy lékaře, na které byste se mohl obrátit a kteří by vám mohli s vaším problémem pomoci. Na to, abych vám mohla prostřednictvím internetu poradit cestu, která končí úspěchem, o sobě prozrazujete příliš málo informací včetně toho, co si pod tímto úspěchem představujete. Zkuste znovu napsat. Určitě vymyslíme něco, co by vám pomohlo. Zatím se držte.