Dotaz.
cece
Dobry den. Ja by som sa chcel dozvedet ci je mozne niako oklamat drogovy test na marihuanu,extazu ktory sa predava pre verejnost. Vzorka sa berie s mocu.Alebo kolko sa drzi v moci marihuana a extaza. DAkujem

Odpověděl: Bára Orlíková
No, jistě pochopíte, že vám tady nebudu dávat návod na to, jak oklamat testy na drogy. K tomuto účelu naše internetová poradna neslouží. Krom toho, oklamat se dají dost těžko, pokud už vám někdo odebere vzorek moči pro testování. Užití marihuany se dá detekovat 1 - 30 dní po posledním užití, pokud někdo užije marihuanu jednorázově, tak se doba detekce blíží spodní hranici, je to řádově několik dní, pokud někdo kouří trávu intenzivně, tak to bude bližší té horní hranici. Extáze se dá zjistit cca do týdne. Proč se vlastně ptáte? Hrozí vám nějaké potíže?