Efedrin a E
Knz
Byl jsem ve spojenych statech kde sem zacal pouzivat efedrin kazdy den asi 125mg a obcas i E a chci se zeptat jestli je efedrin nebezpecny pro moje telo? Je efedrin legalni v CZ a da se nejak sehnat? Dekuju KNZ

Odpověděl: Jakub Minařík
Efedrin účinkuje podobně jako jiné psychistimulační látky (pervitin, kokain) a v ČR jej lze získat legálně jen na lékařský předpis. Indikací by snad mohlo být jedině astma bronchiale, ale i tam je myslím považován za lék zastaralý. Předpokládám , že vám jej nikdo hned tak nepředepíše. V Případě EXT - legálně jí v ČR nezískáte (to myslím nejde ale ani v USA). Pokud se mohu vyjádřit k rizikům - jsou podobná jako u jiných psychostimulancií. Akutně existuje riziko psychotické epizody, ev. komplikaci stran srdce, obě látky mohou vyvolat při dlouhodobém užívání závislost. To je také mimo jiné důvod, proč je není možné legálně získat. Pokud byste při vysazování léků měl obtíže, stačí se ozvat, mohli bychom se dohodnout na nějaké pomoci. Předpis efedrinu však považuji za nemožný.